maandag 30 september 2019

Ben Tap neemt afscheid als wethouder in Hoorn

Na overleg met bestuur en de fractie van D66 Hoorn, heeft onze wethouder Ben Tap besloten om zijn ontslag in te dienen per 1 november 2019. Ben heeft aangegeven bij het bestuur en de fractie dat het plezier in zijn werk afneemt en hij zich dus niet meer voor de volle 100% kan inzetten voor de stad en voor D66 Hoorn.

Ben Tap heeft 5,5 jaar het vuur uit z’n sloffen gelopen voor onze stad en D66 Hoorn. Hij was overal en altijd aanwezig of het nou het zwerfafval prikken op de Westerdijk was, een informatieavond over het stadstrand of het lopen van de Ironman. Ben was er. De enorm energieke manier van werken, de dossierkennis en de vlotte spreekstijl waren en zijn nog steeds de kenmerken van Ben.

Ben Tap was sinds 2014 namens D66 wethouder in Hoorn en heeft onder meer Economische Zaken, Toerisme, Ruimtelijke Ordening en Vastgoed in zijn portefeuille.

Ben neemt tijdens de raadsvergadering op 29 oktober 2019 afscheid.

Namens het bestuur wensen we Ben veel succes in zijn zoektocht naar een nieuwe uitdaging en we hopen dat hij daar het plezier vindt dat hij zoekt.